wtorek, 7 stycznia 2014

Minął roczek, zapraszam na CANDY !!!!!!!!

     Moje drogie, składam Wam spóźnione, ale najserdeczniejsze życzenia. Oby ten rok przyniósł Wam wiele miłych chwil, a wszystkie noworoczne postanowienia zostały w całości zrealizowane.
     Chciałam Was poinformować, że wczoraj minął rok od kiedy to w domku na polanie otworzyły się drzwi i zaprosiłam Was w moje progi. Przyznaję, że nie byłam pewna czy w ogóle ktoś będzie tu zaglądał dlatego bardzo się cieszę, że jest Was tak wiele i że wpadacie w odwiedziny, o czym świadczą liczne komentarze. To dzięki Wam w moim domu dokonują się zmiany, inspirujecie mnie i motywujecie. Wierzcie mi, że chciałabym pisać częściej, ale wiadomo jak jest z czasem, może w tym roku będzie lepiej.
     Nie mogłabym nie przygotować dla Was małej niespodzianki. Zapraszam wszystkich na urodzinowe candy. Do wygrania są papilotki na muffinki, stempel do ciastek i królikowa gosposia, która te wszystkie smakołyki upiecze :)

Zasady zabawy jak zwykle:
- komentarz z chęcią udziału, pod postem
- dodanie banerka na swoim blogu
- osoby anonimowe proszone są o pozostawienie kontaktu w komentarzu
- miło mi będzie widzieć Cię w gronie obserwatorów

Zapisy do 7.02.2014r.






Dziękuję wszystkim jeszcze raz, życzę sobie i Wam kolejnych wspólnych lat.

POWODZENIA W LOSOWANIU !!!


165 komentarzy:

  1. Również życzę spełnienia wszystkich marzeń w Nowym Roku :).
    Z chęcia wezmę udział w zabawie, może uśmiechnie się do mnie szczeście :).

    OdpowiedzUsuń
  2. podobno piersi nie wygrywają ale ktoś zacząć musi...
    mam nadzieję że tym razem wygra pierwszy :P czyli Ja :P

    piękne cukierasy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie możliwe, czyżbym zapisywała się jako pierwsza? Super "smakołyki: przygotowałaś, więc oczywiście się ustawiam do kolejki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. To po takie cudeńka ja ustawiam się pierwsza!!!
    Tobie również Wszystkiego Najlepszego w tym Nowym Roku, życzę kolejnych lat w blogowaniu, bardzo lubię tu zaglądać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jestem pierwsza? może w końcu i do mnie odezwie się szczęście...
    jakbym mogła nie skorzystać jeśli taka piękna nagroda...
    jestem gotowa:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych roczków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,7 luty to urodziny mojej córeczki,może poszczęsci mi sie w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, dzięki moderacji i grupowym wystawianiu komentarzy wszystkie jesteście pierwsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam przez przypadek i się zauroczyłam.
    Gratuluję roczku :) Ja dopiero zaczynam :)
    Oczywiście staję w kolejce po takie wspaniałe nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje roku! ja od nie długiego czasu bloguję, ale uważam że to świetna sprawa. Z chęcią stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje:) z przyjemnościowa zgłaszam się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo.. ja od dawna obserwuję i podziwiam i zazdroszczę..
    więc w Nowym ROku odważę się sięgnąć po marzenia
    zyczę wielu, wielu lat owocnej i satysfakcjonujżcej pracy, wielu genialnych pomysłow, niekończących się inspiracji, siły i... oczywiście czasu na wszystko włącznie z blogowaniem ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Same słodkości, zapisuje się:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i z okazji blogowych urodzin - na następne lata.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się! Obowiązkowo :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam
    zgłasza chęć udziału w zabawie
    dioddka1@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Co prawda stempelek już taki mam, ale połaszę się na królicę :)

    http://evellon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałości przygotowałaś :)
    pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny :) zapisuję się !!!
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuję się z przyjemnością.
    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział w zabawie - ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w kolejce po śliczną pomocnicę z gadżetami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję urodzin na blogu! Moje pierwsze też już niedługo, więc życzę Ci samych sukcesów i dalszej wytrwałości w blogowaniu :)
    Do candy oczywiście zgłaszam się z miłą chęcią, a bloga obserwuje już od dawna ;)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie!

    http://pracowniapelnainspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Muffinki uwielbiam, stempelek ładny a królica cudna! Rewelacyjny zestaw dlatego zapisuję się do kolejki.
    pozdrawiam
    ospan0501@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje z okazji rocznicy blogowej!
    I ja stanę z chęcią w kolejkę-króliczek dla chrześnicy a dla mnie reszta :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam chęć zostania obdarowaną. Wszystko piękne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję roczku ! Ustawiam się w kolejce i bardzo liczę na szczęście w losowaniu:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. happy birthday!!:))) i ja staję po takie fajowe prezenty

    OdpowiedzUsuń
  29. Hallo! Z okazji urodzin to chyba Ty powinnaś dostawać prezenty a nie je rozdawać...ale skoro nalegasz to z chęcią ustawiam się po nie w kolejce. dnisk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak mi się marzy ta królisia oj bardzo :) Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych lat w blogowym świecie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się dopisuję w kolejce ;)
    http://bieloneroznosci.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka fajna rocznica,życze kolejnych lat na blogu. I oczywiście zapisuje sie na candy:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Beti Kochana kolejnego roczku i więcej Ci życze w blogowym świecie;))
    Chętnie przystanę w kolejce...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj, gratuluję rocznicy i kolejnych twórczych życzę.
    Chętnie stanę do kolejki po te cuda.
    Pozdrawiam cieplutko. Iwona.

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten stempel Beatko to moje marzenie... Zresztą wszystko Mi się marzy, a Gosposia cudna:) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje i ustawiam się w kolejce po królisię:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale piekna niespodzianka, Dołączam do zabawy! i życzę wspaniałych kolejnych lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje rocznicy! Jak na taki krótki czas sukces wieeelki!
    Przyłączam sie do zabawy
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mówisz, że królikowa gosposia upiecze mi te cisteczka ? Jak, tak to z chęcią jak przygarnę z całym dobrobytem :D
    Ustawiam sie zatem w kolejce i cierpliwie czekam na wyniki :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  40. Z chęcią wezmę udział :) Pozdrawiam serdecznie! :)
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  41. ale piękne nagrody przygotowałaś, z chęcią biorę udział w Twojej zabawie ;)
    banerek na moim blogu ;) http://koronkowyogrodek.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja też ustawie się po te śliczności banerek tutaj http://jagatakrr.blogspot.com/ a obserwuje jako jagata

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też staję w kolejeczce do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam, gratuluje rocznicy! Ustawiam się w kolejce po te cuda :)
    Pozdrawiam Katarzyna.
    kaska19666@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. W itam mnie tez bardzo podoba sie kroliczka gratuluje 1 rocznicy i zycze nastepny

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam :) Z chęcią i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie cudeńka. Gosposię zapraszam do siebie. Może pichcić do woli :)

    OdpowiedzUsuń
  48. O maaamo, jaka cudowna uszatka! ;p Obserwuję i banerek na blogu: http://niemyfilm.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło i życzę wszystkiego co dobre na ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Haloooooooooo! Z wielką ochotą przyłączam się do candy :). Banerek na moim blogu . Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na kolorowy konkurs :). Ola ze swojego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze w tym 2014 roku!
    chętnie wezmę udział w Twojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj życzę kolejnych lat blogowania :)
    Nie muszę zdradzać iż mam chrapkę na te papierowe foremki i stempel :D z chęcią się zgłaszam. Obserwuję już od dłuższego czasu jako Kamira90
    A baner wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Roczku gratuluję i na candy zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratulacje i chętnie będę z Tobą świętować:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Z całego serca greatuluję roczku,wiem jak cieszy!!!!A candy przygotowałaś niesamowite,więc nie mogło mnie tu zabraknąć!!!O takim stempelku marzę,mam podobny z napisem Hand MAde i właśnie rozglądałam się za jeszcze jednym,na walentynkowe wypieki:)Buziaki ślę!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Prześliczne! Z chęcią zgłaszam się do udziału w zabawie :)

    Gratuluję również pierwszych urodzin! Wszystkiego najlepszego i oby blog rósł w siłę, a pasja przynosiła dalej wiele radości! Wszystkiego dobrego! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Super zestaw, zapisuję się z przyjemnością i zapraszam do mnie na małe rozdanie,
    pozdrawiam :-), baner na kamilar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. gratuluję roczku:) życzę kolejnych udanych i nieśmiało ustawiam się w kolejce.Wszystkiego dobrego Justyna (justynakurek@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  58. Królikowa gosposia przecudnej urody :) Zapisuję się bardzo chętnie. Banerek umieszczony http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Pyszne cukierasy. Z przyjemnością wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Z wielką przyjemnością biorę udział :)
    obserwuje jako : anioleq-ss
    pozdrawiam
    Emilia W.
    anioleq-ss@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się w kolejce. Obserwuję od dawna. Banerek u mnie na blogu, na dole strony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Z przyjemnością skorzystam z takiej okazji.Jeżeli masz ochotę zapraszam również do wzięcia udziału w "rozdawajce" u mnie

    OdpowiedzUsuń
  63. Z chęcią się zapisuję i zostaję na dłużej :) Zapraszam też do siebie.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ustawiam się również w tej długiej kolejce

    OdpowiedzUsuń
  65. życzę nastepnuch owocnych lat w blogowym swiecie
    staje w kolejce i ja ;) zapraszając do mnie na candy u mnie 2 rok blogowania :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję 1-go roczku i z chęcią zapisuję się w kolejkę:)
    pozdrawiam Ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. śliczne zgłaszam się:) ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję! I z miłą chęcią staję w kolejce!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  69. także się zgłaszam. weronika.jelen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku :)
    Jestem u Ciebie pierwszy raz i widzę, że muszę nadrobić wiele zaległości!!!

    Na tak piękne candy zapisuję się z wilka przyjemnością, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję :)) Ja również się zapisuję i zapraszam do mnie na Candy http://pannazadziorna1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetny blog, z chęcią i ja jestem chętna na urodzinowe candy:) pozdrawiam, ell
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam,zapisuje sie z przyjemnoscia na takie sliczne candy.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. gratuluje roczku.... zgłaszam się i ja mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. ale przecudne prezenty! króliczek jest boski:) staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Życzę kolejnych udanych blogowych roczków :)
    Królikowa gosposia przecudna :) więc i ja ustawiam się w kolejce :)
    Baner na http://bloggratisy.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Jejku jaka kolejka, ale co tam może się uda. Moja mała cieszyłaby się z zająca.
    Bloga nie mam więc zostawiam maila nina-c@wp.pl.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Niech to miejsce w blogosferze, będzie źródłem radości i inspiracji na kolejne lata. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  79. Z miłą chęcią wezmę udział :)
    Banerek na blogu już jest ;) tworczypoczatek
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. ja również chętnie się dopisuje do kolejki
    http://haniahandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. chociaż kolejka dłuuuga, spróbuję szczescia;)

    OdpowiedzUsuń
  82. śliczności, zgłaszam się szczescie_jest@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja też spróbuję bo ten królik mnie uwodzi....

    OdpowiedzUsuń
  84. Co za śliczności, chętnie dołączam do zabawy i zabieram banerek na kreatywnybazarek.blog.pl. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. może się uda:) z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)
    margow3@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Jakie smakowite candy ;) zgłaszam się z radością wielką :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce ;)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ale słodkości, ustawiam się do kolejki z wielką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  89. wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin! nagrody urocze, liczę więc na szczęście!
    ewelina.maciejak@googlemail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. chętnie przyłączę się do zabawy :)
    banerek na blog.decorre.pl/ i zapraszam
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  91. Z przyjemnością się zapiszę!! Piękne słodkości przygotowałaś!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne prezenty przygotowałaś!
    Zapisuję się :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. wspaniałe cukierasy, uwielbiam handmade'owe szyjątka, więc zapraszam do siebie króliczycę choćby dziś ;))) po minionym bożym narodzeniu postanowiłam sobie,że do następnego zdobędę stemple do ciastek, może więc ten od Ciebie będzie pierwszy? :))

    OdpowiedzUsuń
  94. Z miła chęcią dołączę do zabawy :) Śliczne prezenty, martusia.stm@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Śliczności, to i ja się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. Jak ja bym chciała wygrać tego króliczka dla swojej miesięcznej córeczki ;) Zapisuje się. Ale znając moje szczęście, pewnie nic z tego nie będzie, więc popodziwiam sobie tylko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Beti kochana! Taki królik mi się marzy:) Stawiam się w kolejce...a nóż...na stół wielkanocny czy coś:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się i ja:) Nie mogłam przejść obojętnie obok takich śliczności:)
    Pozdrawiam, Karola (aries1804@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  99. Z wielką chęcią przyłączam się do zabawy, chociaż kolejka... w kosmos :)
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Takie cudowności, że aż żal się nie ustawiać, a kolejka robi się coraz dłuższa...
    Pozdrawiam, Puszkova
    banerek na: koralikowakraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Chetnie wezme udzial w Twoim candy :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  102. Ależ cuda! Ten królik jest przesłodki po prostu!!:)) Jeśli więc można, to grzecznie w kolejce się ustawiam, wspaniałości przygotowałaś:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Chętnie coś upiekę z królisiową gosposią :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Chętnie wezmę udział w zabawie :)) Prezenty przecudnej urody przygotowałaś!
    Pozdrawiam gorąco!
    www.haftszyciedrutyszydelko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. To i ja się zgłaszam do zabawy. Wszystkiego Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  106. I ja pieknie ustawiam sie w kolejce:)
    Przeurocza!!! Idealna bylaby dla mojej Cudnej Imariabe.....
    Pozdrowienia i serdecznosci i zapraszam do mnie..candy w przyszlym tygodniu:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  107. I ja staje w ogonku! Wszystkiego najlepszego!
    Obserwuję jako Marta W.
    A banerek tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Stempelek mmmm
    Chętnie się zapisuję.
    Ale jesli mi si enie uda, to proszę później chociąz o informację gdzie mozna go kupic!. Bo to moje marzenie od dawna!
    Zapraszam równiez do mnie

    http://weekendowa-kuchenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz mogę Ci powiedzieć, że stempelek kupiłam w Krakowie w sklepie NanuNana.

      Usuń
  109. Chętnie biorę udział :)
    obserwuję jako Karolina Furgacz
    karolina1990r@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. biorę udział :)
    obserwuję jako: sylviaaa100
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. kolejnych lat z blogiem, bo miło się tu zagląda, a królisia przepiękna:) pozdrawiam
    iwonanedzi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Byłam pewna, że już się zgłaszałam, ale widzę, że nie ma mojego komentarza, więc jeszcze raz. Zgłaszam się. Piękny króliś. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  113. Ale wspaniałości! Grzech się nie zapisać!
    Biorę udział!

    Pozdrawiam
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
  114. Z radością,kurcgalopkiem przybywam i zgłaszam się do udziału w Candy!
    Banerek u nie na:
    Mój Magiczny Decoupage

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  115. I znowu zarwę noc nad czytaniem Twojego bloga. Trafiłam na Polankę przypadkiem i muszę tu zostać,taki nieproszony gościu. Tyle tu pięknych rzeczy,które serducho radują,że ho ho. Oczywiście zapisuję się na candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. ja tez sprobuje szczescia:) pozdrawiam agata.now@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Kusicielko! cudnościami kusisz.
    oczywiście zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  118. Cudeńka :)
    absyntstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. biorę udział :)
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Też się ustawię w tej ogromnej kolejce, jak za komuny:-))) Gratulacje z okazji roczku! Serdecznie zapraszam do siebie:-) http://rodzinnie1.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko:-)))

    OdpowiedzUsuń
  121. Biorę udział, obserwuję, baner na fabulous-christmas.blogspot.com ta królikowa gosposia była by idealna dla mojej córeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgłaszam się!
    martahadamek@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  123. Najlepszości i Tobie Beti oraz 100 kolejnych wspaniałych latek Twojego bloga!
    Przyjmij proszę i mą skromną kandydaturę do udziału w tej cudownej zabawie.
    W wolnej chwili i przy odrobinie chęci zapraszam i do mnie :) http://eldanii-temidiar.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)
    Eldanii

    OdpowiedzUsuń
  124. I ja się z przyjemnością wielką zapisuję i banerek tutaj dodaje:
    http://nikusiowo1.blogspot.com
    martakoscik@onet.eu
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  125. Zgłaszam się ;)
    akiriazax@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  126. zgłaszam się po te cudowności barbara_ewa2012@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. ale piękności :)
    biorę udział.
    kingacegielka@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu :)
    Zapraszam do mnie http://recyklinghandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. I ja również ustawiam się w kolejce.
    Banerek zostawiam tutaj: http://anna-radziach.blogspot.com/
    apiossa@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  130. Cudowne candy ! Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Gratuluję udanego blogowania! I ustawiam się po cudowności! :))

    OdpowiedzUsuń
  132. I ja z chęcią się zgłoszę :) Jako, że uwielbiam piec:) A przy okazji zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  133. to ja też spróbuję szczęścia:-)

    OdpowiedzUsuń
  134. Z ogromną nadzieją na wygraną zapisuję się do zabawy.
    Banerek na moim blogu: www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Spróbuję szczęścia i ja bo króliczka ślicznaaaaa.Jak ten czas leci :)
    Pozdrawiam
    Marzena
    marzenacegielka @gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Z wielką przyjemnością zapisuję się
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Gosposia i stempel- chcę, chcę, chcę! :) Ania (duszka83@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  138. Ustawiam się w dluuugiej kolejce :-) banerek umieszcze na blogu jak tylko odzyskam laptop...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  139. na takie kuszenie nie jestem odporna :-)

    OdpowiedzUsuń
  140. Witam serdecznie,
    z przeogromna chęcią zapisuje się do zabawy. Prezenty są naprawdę śliczne, i królisiowa kuchareczka jest słodka, a i pieczątka by mi się przydała bo lubię piec a nie mam takiego cuda w domu i papilotek nigdy za wiele:) Baner wstawiłam na swoim blogu. Pozdrawiam i miłego wieczorku życzę. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  141. zgłaszam chęć udziału, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  142. Skuszona. Skuszona :) Banerek na dole na blogu

    OdpowiedzUsuń
  143. Staję sobie na końcu ogonka :) - Justyna rudolfina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Och, jak w komplecie jest taka wspaniała gosposia, co te ciastka będzie mi piekła to ja też się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  145. Z miłą chęcią weźmiemy udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Strasznie dłuuuuuga kolejka, ale kto nie ryzykuje, nie wygrywa :)
    Zapisuję się do zabawy i ja :)
    Link na moim blogu: www.zaplatana.blogspot.com
    Zapraszam również na moje podwójne ogródkowe candy :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  147. To samych wspaniałaych chwil z okazji urodzin 100 Lat ;). Króliczek wygląda uroczo :).
    Cały zestaw zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  148. Zapisuję się do zabawy :-)
    Link do mojego bloga: www.wolnymczasem.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. Ależ kolejka dłuuuga :) z przyjemnością się zapisuję - Pani Królikowa wygląda super! :) banerek umieściłam na swoim blogu :)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  150. Gratuluję roczku i życzę dalszego pełnego pasji, satysfakcji i radości blogowania.
    Info o candy tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  151. Gratuluję i się zapisuję:)
    baner: isthemagichereforever.blogspot.com/
    POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  152. Gratuluję roczku i życzę kolejnych rocznic.
    Z przyjemnością przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://winka-lavenderhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. Pewnie, że dołączam i banerek u mnie Try to design

    OdpowiedzUsuń
  154. Dołączam do kolejki. Aneta.
    an.plon@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  155. Wyrażam chęć udziału w zabawie! Marzę o takim Królisiątku :) Banerek umieściłam tu: http://www.lalovo.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  156. oj jak ja dobrze znam ten brak czasu :) dlatego tym chetniej doceniam i przygarne krolisie z wszelakim dobrodziejstwem

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  157. Uwielbiam robić muffinki z moim Synusiem :) i Królisia cudna :) Ustawiam się w kolejce :)
    Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  158. króliczek jest tak śliczny, że nie mogę się nie zapisać :) Paulina (pinowate@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  159. Łooj ! Ja tak na ostatnią chwilę widzę zdążyłam :-)) Bardzo bym chciała wziąć udział w zabawie :-) Proszę mnie wpisać :-))

    Zapraszam też do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  160. witam serdecznie -piękności się zapowiadają-oczywiście ustawiam się w kolejce-

    melodyjka8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń