wtorek, 12 marca 2013

Świąteczne DIY i niespodzianka

     Witajcie.
Czy u Was też tak zimno? Pogoda na zewnątrz kiepska i jakoś nie zwiastuje nadciągającej wiosny. Ale to nic, kartki kalendarza nie kłamią i dzień po dniu do wiosny nas przybliżają.
Czas więc najwyższy by poczynić pierwsze świąteczne przygotowania.
Widziałam na wielu blogach styropianowe jajeczka oklejane w przeróżne materiały, papierki, gazety i sznurki. Ja postanowiłam sobie zadanie utrudnić i okleiłam jajka we wcześniej wyhaftowane kwiatowe motywy. A oto efekty.










Dzisiaj spotkała mnie miła niespodzianka. Otrzymałam od Ali swoje pierwsze wyróżnienie.


Zgodnie z zasadami zabawy przedstawiam 7 faktów o mnie:

1. Najważniejsza dla mnie jest moja rodzina.
2. Lubię czytać książki Katarzyny Grocholi.
3. Uwielbiam orzechowe lody.
4. Nie mogłabym żyć w domu bez zwierząt.
5. Nie potrafię siedzieć bezczynnie, zawsze znajdę sobie jakieś zajęcie.
6. Nie znoszę bałaganu.
7. Lubię spędzać wolny czas w gronie bliskich znajomych.

Powinnam teraz nominować do 15 blogów, które moim zdaniem zasługują na wyróżnienie. Ja ustalę taką moją zasadę, że zawsze będę nominować 5.
A więc z przyjemnością ogłaszam, że wybrane przeze mnie blogi to:


Dziewczyny zapraszam Was do zabawy :)

32 komentarze:

  1. Piękne jajeczka, oj robi się u nas świątecznie na blogach. Pozdrawiam serdecznie Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyroznienia:) I jeszcze chcialam dodac, ze bardzo podoba mi sie Twoj sposob na jajka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyroznienia.. Tez lubie orzechowe lody.. sa u mnie na drugim miejscu, zaraz po kawowych ;-) Swietny pomysl z tymi jajeczkami :-) super wykonanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na odwrót, najpierw orzechy potem kawa :)

      Usuń
  4. Gratuluję wyróżnienia :) Świetne fakty ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Ci te jajeczka wyszły :)
    ja dzisiaj dekorowałam gałązki pisankami ale kupionymi w Pepco,nie mam zdolności żeby samemu takie cudeńka jak Twoje zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zwykle dekoruję kupnymi, ale w tym roku naszła mnie ochota na coś innego.

      Usuń
  6. Jaki sympatyczny blog...
    Zostaję!;)
    Również zostałam wyróżniona przez Ali, także możemy sobie podać łapki.. hehe!

    Pozdrawiam z Köln

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te Twoje jaja :-) Widać, że sporo pracy włożyłaś, ale trud się opłacił bo efekt jest niesamowity. Beti bardzo dziękuję za wyróżnienie - jest mi niezmiernie miło :-) Z zasady nie biorę udziału w tego typu zabawach. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz i zrozumiesz? Mimo wszystko bardzo, bardzo mi miło :-) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że się nie gniewam :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaja podobają mi się takie w jednym kolorze chyba bardziej zwracają uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  10. o jak u Ciebie wielkanocnie się zrobiło! i te jajeczka uroczo wyglądają w tych ubrankach:))) gratuluję wyróżnienia! w pełni zasłużone:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne te Twoje DIY świateczne jajeczka! Wiosennie i wielkanocnie sie zrobiło:)
    pozdrawiam cieplutko na przekór zimie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne jajeczka. Nie ma to jak wlasna tworczosc. Pozdrawiam. K.

    OdpowiedzUsuń
  13. przesliczne sa te jajeczka...gdybym tylko potrafila haftowac;) choc moze lepiej nie bo juz w ogole doba by byla za krotka;)
    gratuluje wyroznienia....
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne jajeczka:) Bardzo mi się takie podobają:) Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne jajeczka :) Taki element dekoracyjny zawsze umila wnętrze :)
    PS. Gratuluje wyróżnienia - dobra robota!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci wyszły te jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Beti...dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie...:)
    A najbardziej za...pamięć. Miło mi bardzo...że pomyślałaś o mnie...
    Jeszcze raz dziękuję za okazaną sympatię...:):):)
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  18. Gapa ze mnie...zapomniałam napisać komentarz o...jajkach ;)
    Muszę przyznać, że wyszły bardzo profesjonalnie...
    Idealne jajka !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję kochana za wyróżnienie :) miło mi :)
    Jajka utrudniłaś sobie i to jak !!! Ale wykonanie jest idealne :) Piękne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te jajeczka, czerwony kolor to jest to:) I cudowne kępy sasanek w banerku, ciekawe czy moje nie przemarzły..

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne jajeczka:) Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń