środa, 20 lutego 2013

Jedno z moich marzeń :)

       Jakiś czas temu zmieniliśmy w domu schody. Na początku miałam wykończone płytkami, z modną wtedy balustradą z nierdzewki. Jak bardzo ich później nie chciałam. Ale do zmiany trzeba było jeszcze przekonać męża. I w końcu nadszedł ten dzień kiedy stwierdził, że mu się nie podobają i robimy nowe.
Buszowałam więc po necie szukając inspiracji i znalazłam. Musicie wiedzieć, że zawsze w sprawach aranżacji konsultuję się z moją przyjaciółką Moniką (pozdrowienia dla Ciebie), z którą razem urządzamy swoje domy i omawiamy każdy zakup począwszy od mebli, a na zwykłym talerzu kończąc :)
No i oczywiście tym razem też mnie nie zawiodła, wpadła na ten sam pomysł co ja, czyli połączenie ciemniejszych schodów z białymi balustradami. Pomysł mojemu M. nie przypadł do gustu, no ale jak miał dwa głosy przeciwko sobie po prostu nie miał szans.
Jak myślicie, czy dalej jest niezadowolony ???
Podpowiedzią niech będzie fakt, że teraz mogę sama wybrać konsolę, która zagości (mam nadzieję już wkrótce) przy ścianie z galerią zdjęciową.
Opowiem wam jeszcze jedną anegdotkę. Gdy z wizytą był u mnie wujek (o jego cudach z drewna z pewnością tu jeszcze napiszę) zapytał dlaczego zmieniliśmy schody, bo jemu tamte się podobały. Wytłumaczyłam, że nowe są takie klimatyczne i cieplejsze... padła odpowiedź:  "no to teraz zaoszczędzicie na ogrzewaniu" ;)))

Rozpisałam się okrutnie, ale już kończę i zapraszam do oglądania moich wymarzonych schodów.












42 komentarze:

  1. U ciebie w domku panuja moje ukochane polczenia bieli z drewnem ,schody sa fantastyczne i dmuchawce w ramach rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pieknego, na prawdę...wspaniałe połączenie drewna i bieli...gdybym miała dom byłyby na pewno i moim marzeniem;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenia się spełniają więc.... wszystko przed Tobą :))

    OdpowiedzUsuń
  4. B. piękny blog, czytam od początku i z niecierpliwością czekam na kolejny wpis, masz talent dziewczyno ! a ten wujek to mój M :)) i faktycznie robi cuda z drewna! Pozdrowienia ! I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię tu gościć moja droga ciociu :))

      Usuń
  5. świetnie wyglądają te schody! :) trochę nowoczesności i tradycji dobrze się razem prezentują :)
    przytulnie tu u Ciebie.
    zostaję! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Schody do zakochania i pozazdroszczenia bo jak patrze na moje to brak mi słów:) Pozdrawiam ciepło:) ulicazielona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W nowym domu planujemy schody z płytek- w ramach oszczędności , ale po twoim wpisie nie jestem już tego taka pewna... Wyglądają super. A biały kolor- pięknie tylko, czy małe i średnie łapki nie pokonają u mnie tej bieli na klatce schodowej...

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje pierwsze z płytek też miały być tańsze od drzewa, ale jak się potem okazało różnica w cenie była niewielka. Bo to płytki twarde i źle się docinało i szlifowało kanty, no i dłużej zeszło więc za robotę trzeba dopłacić. Więc naprawdę porządnie się zastanówcie i wszystko dokładnie przeliczcie :)
    U mnie łapki mają 4 i 9 lat, malowałam ponad miesiąc temu i sama się dziwię, że żadnych śladów nie ma.
    Oby tylko tak dalej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie , i tutaj były płytki ???? brrr, te schody w tej chwili są piękne, takie tylko takie !!!! Z biela prezentują się rewelacyjnie, przekaż mężowi, że ma mądrą i zdolną żonę. pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne :):):) Sama mam drewniane stopnie :) balustrady częściowo ... bose stópki na drewnie... bosko :) No i zaoszczędzicie na ogrzewaniu hahaha
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Beti trafiłam do Ciebie z bloga Kasi "Kreatywne życie" - bardzo mi się u Ciebie podoba i już zapisuje się do grona obserwatorów.
    Schody cudne, prześliczne - możesz być dumna ze swojego wyboru. Zdecydowanie wolę takie niż wcześniejsze połączenie płytek i metalu.
    Myślę, że mąż jest zadowolony :)
    Jeśli będziesz miała ochotę zapraszam w swoje "cztery kąty" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dzięki za tak liczne komentarze. Będę odpisywać i z pewnością do Ciebie zajrzę, jak tylko wrócę z zakupów :))
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Bardzo mi się podobają Twoje schody, są na pewno "cieplejsze" ;)
    Ściskam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne schody! bardzo podoba mi się połączenie drewna z bielą:)))
    te balustrady i kształt! no robi wrażenie... ach marzy mi się kiedyś taki domek... :))) z piętrem oczywiście:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się jeszcze, to bieganie po schodach zwłaszcza przy dzieciach nie jest aż takie super :))

      Usuń
  14. Klasa...dziewczyno...!!!
    Pięknie się prezentują...:):):)
    Sama bym takie chciała...oj chciaaaałabym...chciaaałaaa....;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i teraz będzie mnie męczyć ta piosenka ;))

      Usuń
  15. alez przestronnie!
    ślicznie to yglada i do tego ta firanczeka i ramki! :)
    cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne schody i pięknie się te obrazki w ramkach prezentują.
    Fajny pomysł z tymi karniszami.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było trochę pokombinować ale się opłacało ;)

      Usuń
  17. Nasze schody są w opłakanym stanie i trzeba będzie w końcu też je zrobić od nowa. Te Twoje wpisują się w moje klimaty. Śliczne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Schody wyszły rewelacyjnie, robią piorunujący efekt. Na prawdę pięknie, gratuluję dobrego pomysłu. Ja gdybym nie miała przelotowych, też bym takie zrobiła. pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Beti jak dla mnie schody wyglądają elegancko, i to ciemne drewno pięknie sie błyszczy. Buziaki Gosia

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne schody! I bardzo podoba mi się okno z firankami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wpadłam przez przypadek do Ciebie i już tu zostaję :) przepięknie jest tu u Ciebie :) a te schody rewelacyjne!!! :D takie mi się właśnie podobają, połączenie naturalnego drewna z białym kolorem... piękne ;) muszę pokazać je mojemu mężowi, jak kiedyś będziemy wykańczać poddasze to takie schodki muszę mieć ;D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lekko te schody wyglądają - super. I to okienko na podeście! Świetnie wykombinowane karnisze i firanki. Zawsze marzyłam o takim okienku przy schodach, ale u mnie w domku go nie będzie :( Tak więc pozytywnie zazdroszczę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - Ania z BrzezinaMoja

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne schody, śliczna aranżacja okna i przepiękna galeria zdjęć, koniecznie pokaż ją w następnych postach :) Ogólnie bardzo ładnie u Ciebie, więc z przyjemnością dodaję Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galerię oczywiście pokarzę, ale musi jeszcze poczekać na zamówioną konsolę, która wykończy całość.

      Usuń
  24. Mimo mojego obsesyjnego lęku przed schodami- muszę przyznać Twoje wyglądają genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Schody świetnie się prezentują :) Uroku nadaje im właśnie ten kontrast z białą balustradą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Schody są piękne, właśnie takie mi się marzą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiekne schody i balustrada! Moje ulubione polaczenie bieli z ciemnym drewnem..:-) Cudo :-D

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się, że udało Ci się zrealizować to marzenie. Schody wyglądają wspaniale, bardzo ładne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne są te schody. Połaczenie drewna i bieli jest niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń