wtorek, 19 lutego 2013

Moje szycie :)


      Przedstawiam Wam dzisiaj bardzo miłą parę: Królisię i Kicusia.
Gdy siedziałam przy maszynie ni stąd ni zowąd wyskoczyły spod igły i poprosiły o wiosenne ubranka. Oczywiście nie mogłam odmówić tym uroczym stworzonkom więc szybko wzięłam się do roboty.
Efekty mojej pracy oceńcie już same, dodam tylko, że króliczki są bardzo zadowolone.






     Gdy mam chwilkę siadam do maszyny i szyję. Postanowiłam więc, że niektóre z moich prac będę tutaj prezentować by mogły znaleźć nowych właścicieli. Jeżeli więc ktoś miałby ochotę zaprosić do siebie króliki, proszę o kontakt mailowy. Cena za sztukę 35zł , wysokość ok. 28cm.

15 komentarzy:

  1. No kochana jaka Ty jesteś zdolna krawcowa. Super te króliczki. Czy masz jakiś szablon na te stworki, czy szyjesz je z głowy? jeśli można to proszę o instrukcję jak zrobić te cudeńka, może spróbuję ... buziaki Beti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy zdolna to nie wiem, na pewno samouk. Szablon na królika znajdziesz w necie wystarczy, że wpiszesz w wyszukiwarce "królik tilda szablon". Ubranka szyję z głowy, ale krój na spodenki też jest na szablonie z królikiem.
      Uściski dla Ciebie i trzymam kciuki za Twoje szycie.

      Usuń
  2. Zazdroszczę takich zdolności. Te króliczki sa przecudne... Przepiękne... Mieszkanko też śliczne. Bardzo tu miło i przyjemnie:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://waniliowylawendowybialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna kuchnia *_* przytulnie, króliczki są świetne :D
    zapraszam i pozdrawiam: http://tum-bum-bum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolniacha z Ciebie,są śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku one są wspaniałe, podziwiam prawdziwie!!! niestety a może stety nie mam maszyny bo coś czuje że szaleństwa nie było by końca;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam swoją niespełna rok ale teraz niewyobrażam sobie bez niej życia. Strasznie mnie to szycie wciągło :))

      Usuń
  6. Urocze patrząc na nie nasuwa się stwierdzenie Byle do wiosny:) Pozdrawiam cieplutko w ten zaśnieżony dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Króliczki wyszły śliczne, ładnie się prezentują w swoich ubrankach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka para :-) taka radość z nich bije, zaczynam wierzyć , że wiosna niebawem :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale urocza parka królisiów w pastelach:))) brawo! zdolniacha z Ciebie niesamowita Beti:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś zdolna - takie cuda uszyć to sztuka :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń