sobota, 23 lutego 2013

szklane cudo

    
     Zapewne już wiecie, że w tym tygodniu było otwarcie sklepu internetowego naszej Agnieszki z agnetha.home . Gdy tylko zobaczyłam te szklane cuda, które robi Aga miałam już w głowie pomysł na to co bym w nich trzymała. Dlatego z niecierpliwością czekałam na otwarcie sklepu. Biorąc pod uwagę ograniczone ilości sprzedawanych przedmiotów, byłam tą szczęściarą, której udało się upolować upatrzone wcześniej pudełko. Wczoraj dostarczył je kurier, a ja od razu wzięłam się za fotografowanie.
A oto efekty mojej pracy.












A tak przy okazji, nie wydaje Wam się, że ten hiacynt jakoś dziwnie kwitnie?
To moja domowa hodowla z suchej cebulki :))

18 komentarzy:

  1. jejku kochana wspaniale to pudelko...Agnieszka robi je po mistrzowsku!!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko super,sama uwielbiam wszelkiego rodzaju pudełeczka.A hiacynt,hmmmm...uroczy sam w sobie,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już też zawitałam do tego sklepiku ,wspaniałe rzeczy:)Ja też lubię takie skrzyneczki skarbów:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hiacynt może i dziwnie wygląda ale i pasuje bardzo. Moje hiacyny wyrosły a teraz to same liście ogromne zostały ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, pierwszy raz widzę, rozwinięte kwiaty zaraz po wychyleniu się z liści.

      Usuń
  5. Beti pięknie!!!! Jestem naprawdę wzruszona :)))) Cudnie zagospodarowałaś pudełeczko, idealnie nadaje się na te piękne lamóweczki :)) Miód malina !!:P
    Ten hiacynt to rzeczywiście jakiś fenomen;P Ale jaka satysfakcja, że sama go uchodowałaś z cebuli, co nie? :)

    Ściskam Cię baaaardzo serdecznie i życzę miłego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się, że podoba Ci się aranżacja. No ale jak jest odpowiedni materiał, to efekt też jest.
      Życzę sukcesów i wielu nowych pomysłów.
      Buziaki :))))

      Usuń
  6. Świetne zastosowanie dla tego pięknego pudełeczka znalazłaś :)
    Hiacynt jest uroczy :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co będzie w Twoich?

      Usuń
  7. zdjęcia są śliczne..fajny pomysł na zagospodarowanie pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pudełeczko jest urocze....ależ pięknie zagospodarowałaś je :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pudełeczko. Świetnie wszystko w nim widać:) Uwielbiam takie kolry i koronki też:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie Natalia

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam! sama mam wszystkie 3 pudełeczka i kocham je miłością ogromną:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie miałam pisać czy to hiacynt? Rzeczywiście jakoś inaczej kwitnie ;)
    Piękne pudełeczko, też się nimi zachwycam.
    Ściskam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, pudełeczko faktycznie ma wiele zastosowań, mam podobne w domu :) Hiacynt faktycznie inny niż wszystkie, miałam pytaż czy to jakaś specjalna odmiana... Piękna aranżacja!
    Pozdrawiam serdecznie - Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne pudło :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń