sobota, 23 lutego 2013

szklane cudo

    
     Zapewne już wiecie, że w tym tygodniu było otwarcie sklepu internetowego naszej Agnieszki z agnetha.home . Gdy tylko zobaczyłam te szklane cuda, które robi Aga miałam już w głowie pomysł na to co bym w nich trzymała. Dlatego z niecierpliwością czekałam na otwarcie sklepu. Biorąc pod uwagę ograniczone ilości sprzedawanych przedmiotów, byłam tą szczęściarą, której udało się upolować upatrzone wcześniej pudełko. Wczoraj dostarczył je kurier, a ja od razu wzięłam się za fotografowanie.
A oto efekty mojej pracy.












A tak przy okazji, nie wydaje Wam się, że ten hiacynt jakoś dziwnie kwitnie?
To moja domowa hodowla z suchej cebulki :))

16 komentarzy:

  1. jejku kochana wspaniale to pudelko...Agnieszka robi je po mistrzowsku!!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko super,sama uwielbiam wszelkiego rodzaju pudełeczka.A hiacynt,hmmmm...uroczy sam w sobie,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już też zawitałam do tego sklepiku ,wspaniałe rzeczy:)Ja też lubię takie skrzyneczki skarbów:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hiacynt może i dziwnie wygląda ale i pasuje bardzo. Moje hiacyny wyrosły a teraz to same liście ogromne zostały ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, pierwszy raz widzę, rozwinięte kwiaty zaraz po wychyleniu się z liści.

      Usuń
  5. Beti pięknie!!!! Jestem naprawdę wzruszona :)))) Cudnie zagospodarowałaś pudełeczko, idealnie nadaje się na te piękne lamóweczki :)) Miód malina !!:P
    Ten hiacynt to rzeczywiście jakiś fenomen;P Ale jaka satysfakcja, że sama go uchodowałaś z cebuli, co nie? :)

    Ściskam Cię baaaardzo serdecznie i życzę miłego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się, że podoba Ci się aranżacja. No ale jak jest odpowiedni materiał, to efekt też jest.
      Życzę sukcesów i wielu nowych pomysłów.
      Buziaki :))))

      Usuń
  6. Świetne zastosowanie dla tego pięknego pudełeczka znalazłaś :)
    Hiacynt jest uroczy :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia są śliczne..fajny pomysł na zagospodarowanie pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pudełeczko jest urocze....ależ pięknie zagospodarowałaś je :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pudełeczko. Świetnie wszystko w nim widać:) Uwielbiam takie kolry i koronki też:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie Natalia

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam! sama mam wszystkie 3 pudełeczka i kocham je miłością ogromną:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie miałam pisać czy to hiacynt? Rzeczywiście jakoś inaczej kwitnie ;)
    Piękne pudełeczko, też się nimi zachwycam.
    Ściskam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, pudełeczko faktycznie ma wiele zastosowań, mam podobne w domu :) Hiacynt faktycznie inny niż wszystkie, miałam pytaż czy to jakaś specjalna odmiana... Piękna aranżacja!
    Pozdrawiam serdecznie - Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pudło :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń