środa, 13 lutego 2013

Małe coś na Walentynki

     Na sklepowych półkach czerwono, serduszka atakują już od wejścia. 
Czy Was też ogarnęła ta miłosna gorączka???
Ja specjalnie nie szaleję w tym dniu co nie znaczy, że nie mogę zrobić sobie walentynkowej aranżacji.
W tym roku pastelowo...


Wydziergałam szydełkową osłonkę, ubrałam w nią słoiczek i mam śliczny świecznik.
Romantyczny obrazek i serduszko to również moje handmade.




A wieczorem romantyczna kąpiel we dwoje w aromacie musujących serc.



Życzę wszystkim udanych Walentynek !!!


22 komentarze:

  1. bardzo ładnie pastelowo u Ciebie:) w sam raz na walentynki:)))
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta osłonka:)Romantycznie i przytulnie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie i delikatnie!!! mnie gorączka nie ogarnęła...no może będzie to dzieć uczty dla żołądka...ale dekoracyjnie bez szaleństw;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczta dla żołądka jak najbardziej wskazana. Popieram i życzę smacznego ;))

      Usuń
  4. Jak ładnie,ten pastelowy kolor,ma urok:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja u Ciebie też czytam i systematycznie cofam się do początku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być w odpowiedzi do Eewelin ale trochę się zakręciłam ;)

      Usuń
    2. Oj chyba jestem dzić zakochana bo usunęłam sobie komentarz od Eewelin. Przepraszam Cię bardzo kochana i wklejam jego treść tutaj.

      ladnie:P...........ladnie mieszkasz,bardzo przyjemny blog poczytalam chyba wszystkie posy:P

      Usuń
  6. Mnie też się to zdarza...zakręcić...;)
    Walentynkowo...Pastelowo...bardzo podoba mi się ta wersja...:)
    U mnie niestety...konserwatyzm ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za zrozumienie :) a pastelowe Walentynki zawsze możesz przygotować za rok ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm ... podoba mi się w twoim domku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm... podoba mi się w twoim domku:) Zostaje tu

    OdpowiedzUsuń
  10. I zrobiło się romantycznie :) Bardzo ładna osłonka! Ładny splot...
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa uznania zwłaszcza, że to moje pierwsze szydełkowe manewry, nie licząc twórczych prób w wieku wczesnoszkolnym ;)))

      Usuń
  11. Pastele mile widziane;) Przypominają o tym że już wiosna czeka za rogiem;)
    Na pewno Walentynki były bardzo udane;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pastelowe serducho śliczne...oby było zwiastunem wiosny :) pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowe i ładne te DIY, a jak romantycznie...ja też czekam na wiosnę i nowe aranżacje w moim domu...a tu na razie tako okres zawieszenia... Pozdrawiam serdecznie Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie obchodzę tego święta i nie przystrajam domu. Twoje delikatne dekoracje i pomysł z kąpielą we dwoje - super ;)

    OdpowiedzUsuń