poniedziałek, 4 lutego 2013

Kuchnia - ujęcie pierwsze

   Z pewnością jeszcze nie raz zaproszę Was do mojej kuchni, ale w związku z tym, że dopiero poznajecie mnie i mój dom pokażę ją w szerszym ujęciu. Wiele osób odradzało mi ciemne meble z racji tego, że wszystko na nich widać. Jestem jednak zdania, że kuchnia nieważne czy biała czy czarna ma być czysta, więc jakie to ma znaczenie skoro i tak trzeba ją sprzątać ???
 Jak widać mam słabość do czerwonego koloru i staram się go przemycać w niewielkich ilościach przez cały rok. Do kuchni pasuje idealnie, ożywia ją i rozwesela.
Powiem szczerze, że dobrze się w niej czuję :)
A Wy co o niej sądzicie?





24 komentarze:

  1. Ślicznie urządzona, myślę ze ja swoją w nowym domku urzadze podobnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za miłe słowa, fajnie wiedzieć, że się kogoś inspiruje :)

      Usuń
  2. Ślicznie! Biel i czerwone dodatki... super! I groszki przepiękne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna! Ja nigdy nie miałam ciemnej kuchni, ale bardzo lubię własnie takie prawie czarne:P Z tymi czerwonymi dodatkami slicznie!
    usciski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beti, mi wszyscy odradzali białą, bo na białym brud widać :-) Twoja jest bardzo ładna, super masz dodatki, które nadają "smaczku". Czerwone pojemniczki i do tego grochy. Ach... cudo. Bardzo podobają mi się też zasłonki, takie delikate. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłonki z Ikea - to apropos Twoich najbliższych planów :)

      Usuń
  5. Też prowadzę bloga od niedawna ale lubię poczytać u innych :) powodzenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam... Tobie również życzę powodzenia.

      Usuń
  6. Witam,bardzo przytulny domek. śliczna kuchnia,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna kuchnia, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kuchnia, nie dziwię się, że dobrze się w niej czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuchnia śliczna - bardzo ładnie dobrane dodatki. Firanka, krzesła cudne :)
    Masz rację, że czy to kuchnia jasna czy ciemna - należy o nią dbać i tyle.
    Gdy przeczytałam, że lubisz czerwone dodatki, na myśl przyszła mi kuchnia na blogu Kalinowo http://mojekalinkowo.blogspot.com/2013/02/moja-biaa-kuchnia-z-ikei.html tylko, że właśnie z białymi meblami. Może coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, bardzo mi się podoba. Też chciałam w swojej taki pomocnik kuchenny, ale nie mam gdzie go postawić :(

      Usuń
  10. Piękna kuchnia. Też uwielbiam czerwone dodatki. My w domu mamy większość jasnych mebli. W łazience ciemne i teraz mąż mnie namówił na ciemne do sypialni choć mnie marzyła się białą. Nawet mi się podoba i jestem zadowolona choć z kuchni cieszę się bardzo, że jest biała i też wszyscy mi odradzali białą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest, wszystkim nie dogodzisz. Ważne, że Tobie się podoba :)

      Usuń
  11. Pięknie mieszkasz, kuchnia rewelacyjna.
    Bardzo mi się u Ciebie podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczną masz kuchnię :) A te czerwone dodatki - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie u Ciebie, jeśli chodzi o kuchnię to nie ważne jaki kolor maja meble, ważne abyś Ty się w niej jak najlepiej czuła:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna kuchnia i slicznie przewija sie w niej czerwony kolor.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam ciemną kuchnię i czerwone dodatki musze do ciebie częściej zaglądać bo widzę mnóstwo inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kuchnia :) Zasłonki wpadły mi w oko i już doczytałam, że pochodzą z Ikei, te krótkie też?

    Pozdrawiam serdecznie i na pewno będę częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wszystko był jeden rozmiar i skracałam, a z resztek uszyłam elementy do łapania bokiem.

      Usuń
  17. czy ja się aby nie powtarzam..?
    pięknie tu.

    OdpowiedzUsuń